Apelacja, John Grisham

Bardzo lubię Grishama. Dlatego nie odmówiłam sobie „Apelacji”, szczególnie gdy sama wpadła mi w ręce…

apelacjaPierwsza była chyba „Firma”. Potem „Klient”, „Raport pelikana”, kolejne… Połykałam te książki w 2, czasem 3 dni, nie mogąc się od nich oderwać. I wierzyłam, że tak samo będzie z Apelacją, dlatego poczekałam na długi weekend, żeby nie zarywać nocy 🙂 Niepotrzebnie…

„Apelacja” jest nudna i przewidywalna. Tak jakby Grisham musiał coś napisać, jakby gonił go termin, albo ktoś z wydawnictwa. Brakuje nieprzewidywalnych zwrotów akcji, napięcia, zaskakującego zaskoczenia. Do końca chciałam wierzyć, że coś się wydarzy, ale każda kolejna strona pokazywała, że tego nie będzie. Nudne, jednowymiarowe postacie, których nawet się nie polubi, ani nie znienawidzi. Groteski, ani humoru też nie ma…

Odeszła mi ochota na czytanie Prawnika, ale może Apelacja to tylko kiepski wypadek przy pracy?

Apelacja, John Grisham
Tytuł oryginalny: The Appeal

Gatunek: thriller prawniczy
Forma: powieść
Język oryginału: angielski
Liczba stron: 312
rok wydania: 2008
oprawa: miękka
wydawca: Amber
ISBN: 978-83-241-3101-3

Jedna uwaga do wpisu “Apelacja, John Grisham

  1. Pingback: Niewinny, John Grisham « Świat Książek Goldenrose

Skomentuj

