2011 – tylko podsumowanie

Myślałam, że nie pisałam rok, a tu już dwa :(:(

Po przerwie w czytaniu (chyba 4-5 miesięcy) powróciłam, ale nie miałam czasu na bloga 😦 Dlatego 2011 będzie raczej tylko podsumowany (choć może znajdę chwilę na opisanie co niektórych tytułów), ale w 2012 może uda mi się znów pisać 🙂 Kolejność – przypadkowa (choć już widzę, że nie uda mi się chyba skompletować całej listy – ew. będę dopisywać jak mi się przypomni ;))

1. Gry miłosne – Erica Spindler

2. Stracone dusze – Lisa Jackson

3. Rytuał ostatniej nocy – Wiktoria Płatowa

4. Zakazany owoc – Erica Spindler

5. Wyścig ze śmiercią – Erica Spindler

6-8 – Trylogia Czarnego Maga – Trudi Cavanan

9. Perfumy Kleopatry – Jinn Bacarr

10. Imię i nazwisko zastrzeżone – Sigaloff Jane

11. Sztylet Medyceuszy – Cameron West

12. Jillian Westfield wyszła za mąż – Scotch Allison Winn

13. Zabójczy żart – Peter James

14. Za wszelką cenę – Candance Bushnell

15. 17 śmiertelnych błędów Szefa – Rafał Szczepanik

16. Rytuał ostatniej nocy – Wiktoria Płatowa

17. Drugie życie Bree Tannen – Stephanie Meyer (tak, jak się nie ma nic innego pod ręką, to i takie coś dobre do czytania ;))

18. Dobry rok – Pater Mayle

19. Szyfr Szekspira – Jennifer Carrell

20-22 – Kuzynki (Kuzynki, Księżniczka, Dziedziczki) – Andrzej Pilipiuk

23. Nie dla mięczaków – Monika Szwaja

24. Kobieca Agencja Detektywistyczna nr 1 – Alexander McCall Smith (warto! to nie jest lekki kryminalik, choć sprawy detektywistyczne też są, ale to przede wszystkim książka obyczajowa o Afryce)

Po głowie chodzi mi jeszcze ze dwie książki z wampirami (taka moda teraz, to i mnie czasem wpadają w ręce takowe), dwie z literatury rosyjskiej, garść czytanych w oryginale po angielsku powieści i trochę marketingowych. Niemniej – muszę najpierw posprawdzać dokładnie autorów i tytuły, (a nie mam już egzemplarzy w domu), więc – z czasem pewnie się pojawią.

To nie był u mnie rok ambitnych książek – ale mając bardzo dużo pracy, w książkach szukam raczej odpoczynku, oderwania się niż analiz 😉 Ale kto wie co przyniesie kolejny rok 🙂

Skomentuj

