Po drugie dla forsy, Janet Evanovich

Pierwszą część serii o Stephanie Plum – Po pierwsze dla pieniędzy – przeczytałam w styczniu. W ub. tygodniu była kolejna – „Po drugie dla forsy”.

Druga część jest bardzo podobna do pierwszej, choć miałam wrażenie, że chyba mniej w niej humorystycznych sytuacji. Może wynika to z tego, że już część sytuacji była mi znana, a może z konsekwencji (babcia Mazurowa rządzi ;)).

Czy warto sięgnąć po drugą część? Tak – jeśli podobała się Wam pierwsza. Stephanie się nie zmienia – nadal naiwna, nadal ma więcej szczęścia niż rozumu i oczywiście nadal niezbyt dobrze strzela 😉 Jednak jest słodka, rozbrajająca i uparta. Dzięki temu w końcu wygrywa, choć osoby którym wchodzi w drogę nieomal uśmiercają nie tylko ją, ale i bliską jej osobę.

To co mnie zaskoczyło, to kwestia nie-zejścia się z Pewnym Osobnikiem. Po zakończeniu pierwszej części byłam przekonana, że jednak coś z tego będzie, a tu nic…

Ogólnie ciężko napisać coś, czego nie napisałam w pierwszej recenzji. I myślę, że sięgnę też po kolejne, szczególnie na urlopie 😉

Skomentuj

