Podsumowanie 2012

książkiJak co roku – krótkie podsumowanie 🙂

Przeczytałam 73 książki. W tym dwie po angielsku 🙂 (zaczętych mam więcej, ale liczę te ukończone). Większość to thrillery i książki obyczajowe – jakoś w tym roku nie po drodze mi było z reportażem, biografiami, ani… z science fiction (to ostatnie dziwne mocno).

Sporą część czytałam na Kindle (prezencie podchoinkowym 2011 :)) i bardzo, bardzo go lubię 🙂 Aczkolwiek nie stronię też od papieru – ma swój nieodparty urok 🙂

Książki, z których bardzo się cieszę, że je przeczytałam, to:

Książki, których nie polecam (szkoda czasu, jest masa lepszych):

Wreszcie grupa książek niedokończonych (czekają na drugą szansę):

  • Miasto śniących książek – książka o masie bardzo dobrych opinii, mnie jakoś nie podeszła na razie
  • Atlas chmur – tu raczej kwestia typu książki – nie do czytania w biegu, z wieloma przerwaniami, a ja tak właśnie próbowałam ją czytać…
  • First time manager – ta powinna się raczej znaleźć w książkach „czytanych” – trochę brak mi czasu na nią
  • 50 twarzy Greya – owszem, czyta się szybko, ale naiwne, mięciutkie toto i w międzyczasie wpadła mi w ręce Picoult, Grey poszedł w odstawkę i… już nie wróciłam do niego.

Ogólnie miałam słabą końcówkę – zmęczenie spowodowane listopadem i grudniem (tak zawodowo, jak i prywatnie, także wyprucie emocjonalne) spowodowały, że w ostatnich 2 tygodniach grudnia nie przeczytałam nic… Ale mam nadzieję, że lada dzień się to zmieni :):)

4 uwagi do wpisu “Podsumowanie 2012

Skomentuj

